ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
& ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ

ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ


Καλό μήνα Και μια μεγάλη καλημέρα με πολλή αγάπη
Χρόνια πολλά στις Ευδοκίες και στους Ευδόκιους
που εορτάζουν σήμερα!!

Η μέρα εδώ χάραξε πολύ γλυκά και όμορφα με ουρανό ξάστερο και ενα ήλιο φωτεινό
ενώ εχτές μπουμπούνιζε & ήταν μια μέρα θλιμένη όσο για μένα αλλά και για πολλούς .
λοιπόν.. Σηκώθηκα το πρωί και αποφάσισα να πάω εκκλησία
βγαίνοντα από την εκκλησία...λέω δεν πάς μια βολτα στην παραλία στις φοινικούδες
για εναν καφέ και μια βόλτα στην αμμουδιά { οι φοινικούδες ειναι η παραλία της Λάρνακος}
πήγα σε ένα καφέ λοιπόν .. Κάθησα & έρχεται μιά κοπελιά ..
μου λέει.
-good mornig!
-Λέω καλημέρα
-What would you like to drink?
-παρακαλώ ελληνικά
-English please
-οκ..nes coffee not sugar little milk
και να φαντάστητε οτι βρίσκομαι στην κύπρο & μιλάνε ελληνικά
& όπου να γυρίσεις να δής 10 ξένοι εργαζόμενοι & σπάνια 2-3 κύπριους
καλά θα μου πείτε παντού είναι έτσι .. τεσπα
Μετά από λίγο ήρθε & καθήσε στο δίπλανο τραπεζάκι ένας κυρίος με μια κοπελιά..
ο δε κυριος...μεσήλιξ περίπου 58-60
η δε κοπέλα γύρω στα 22-25 το πολύ
παραγγείλαν καφέ ο κύριος δε απταίστα ρωσικά
Μου έκανε εντύπωση & γεννηθήκε μέσα ο θυμός γιατί γενικά είμαι ένας άνθρωπος
που τα περίεργα δεν τα άντεχω & εκνευρίζομαι εύκολα χαχχαχαχα
λοιπόν το θέμα!!
Σε κάποια φάση κτυπά το τηλέφωνο του κυρίου & απαντάει στα ρώσικα
είναι δίπλα μου και χωρίς να καταλαβαίνω τι λέει ακούω
ίσως πρόσεξε την απορία ζωγραφισμένη στο πρόσωπο μου τελιώνοντας το τηλέφωνο
μου απευθήνη τον λόγο..
-Τι να κανούμε? μιλούσα με το μωρό μου
-Αα ναι άπαντησα μπράβο είναι μικρό ?
-Ναι είναι 3 ετών
-Να ζήση λεω
-Άφησα την γυναίκα μου μετά απο 25 χρόνια γάμου δεν με καταλάβενε
-Ααα -λέω & έβραζα εγώ
-Παντρεύτηκα μια ρωσίδα 23 ετών μου λέει
- Να ζήσετε λέω έγω συγρατημένα
- Μπά χωρίσα και με αυτήν.. τα παιδιά μου ήταν εναντίον σε αυτόν τον γάμο
ο γιός μου είναι 25 και η κόρη 23 συνομήλικη με την ρωσίδα που είχα.. λέει
ούτε καν γυναίκα του δεν την απεκάλεσε
-Είναι φυσιολογικό αυτό, τα παιδιά αντιδρούν πόσο μάλλον σε αυτή την ηλικία
-Εκανα ένα κοριτσάκι με την ρωσίδα και με αυτό μιλούσα θέλει να με δή της λείπω ..λει
-Εεεεεεεεε δέν άντεξα τότε κορίτσια ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι μου...
ενώ εγώ πήγα να πιώ ένα καφέ να ηρεμήσω έπεσε στην πλώρη μου ένας αποτυχημένος εξηντάρης
να μου πη την ιστορία της ζωής του..
και άρχισα ....
-εδώ δεν σκέφτηκες 25 χρόνια γάμου και 2 παιδιά ενήλικα που εγκατέλειψες στο ξεκίνημα της ζωής τους
η γάμου, η σπουδών τους, λέω .. και μου μιλάς για μιά ρωσίδα που ήρθε να καταστρέψει οικογένειες
σαν και έσενα πολλοί... στην ηλικία σου αφήνουν τις οικογένειες τους και παίρνουν ξένες
για να κάνουν εγγόνια και όχι παιδιά που σίγουρα δεν είναι δικά τους
-Οχι λέει με σιγουριά είναι δικό μου.. έτσι λέει και ο γιός μου και δεν μου μιλάνε τα παιδιά μου
Η κοπέλα που ήταν μαζί του μας κοίταγε περίεργα και αναρωτιόταν τι λέμε
κοιτάζοντας την τον ρώτησα ..
Η κοπέλα φρέσκο φρούτο χαχαχα Πόσα βιάγρκα πήρες γαι να την φέρεις βόλτα λέω
-Δεν χρειαζόμαι ακόμα λέει
-Σιγά ρε ραμόλι λέω πως να φέρεις βόλτα χωρίς βοήθεια εξωτερική μια κοπέλα 23 ετών
-Οχι λέει 19 είναι και δουλεύει σε καμπαρέ πήγα το βράδυ και την πήρα
έρχεται μόνο μαζί μου δεν πάει με άλλους είναι ουκρανή
και σκόπευω να την παντρευτώ αφού είμαι μόνος να έχω ένα άνθρωπο στο σπίτι λεει..
-Αλήθεια κοπέλα για σπίτι είπα κοιταζοντάς την να κάνεις και με αυτήν 2-3 κουτσουβέλα
να παίρνεις και επίδομα πολυτέκνου...
-Οχι ειμαι οικονομικά ανεξάρτητος έχω αρκετά για να πέρναει καλά μαζίμου
- Εεεεεεεεε τότε δεν αντέξα φρίκαρα ..και τότε άρχισα
-Ασε ρε φίλε που κόντευεις το πνεύμα σου να παραδώσεις και θα μου πής πως είσαι και ανεξάρτητος οικονομικά
όλες ειναι οικονομικές μετανάστριες έρχονται εδώ να δουλέψουν και πέφτουν στα χέρια επιτήδειων μαστροπών
που τις εκμεταλεύονται και ψάχνουν τρόπους να ξεφύγουν χαλόντας οικογένειες και κάνουν γάμους
μόνο -και μόνο για τα χαρτιά τους και να φέρουν τους δικούς του όπου βρίσκονται
και γιαυτό υπάρχει ανεργία,και προβλήμματα σε πολλες οικογένειες η θα μου πής οτι σε ερωτεύτηκε ?
Ασε με ρε φίλε του λέω και φώναξα να πληρώσω και να φύγω γιατιί δεν μπορούσα άλλο και θα έλεγα περισσότερα
-Ο καφές είναι από μένα λέει
-Εγώ φίλε δεν είμαι ουκρανή να με κεράσεις είπα εκνευρισμένη πλήρωσα και έφυγα
ερχόμενη πρός στο σπίτι σκέφτηκα πόσο δυστυχησμένος είναι αυτός ο άνθρωπος που δεν μπορεί να βρή μια γυναίκα στήν ηλικία του και καταφεύγει στα μικρά κορίτσια που άλλα όνειρα
είχαν και αλλιώς τα βρίσκουν λόγω ανέχειας κλπ …Αυτό λοιπόν ήταν το ξεκίνημα του μήνα μου και της πρώτης μέρα του Μάρτη
Θέλω την αποψή σας για το θέμα

Ευχαριστώ εκ των πρότερων

Μια όμορφη μέρα και ένα όμορφο και ηλιόλουστο μήνα εύχομαι σε όλους πάντα με χαρά και υγεία

Φιλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Δροσοσταλίδες σας