ΜΙΑ ΧΑΡΑΥΓΗ ΜΕ ΧΡΥΣΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ

Ξημέρωμα βγήκα από το σπίτι, ακόμα τα φώτα του δρόμου ήταν ανάμενα μια πάχνη σκορπισμένη στον ανοιξιάτικο ουρανό πολύ αχνά στον ορίζοντα διαφαινόταν ότι χάραζε, η υγρασία είχε νοτίσει τα φυτά έμοιαζαν λες και ήταν δακρυσμένα , έχουν μια γλυκιά μυρωδιά που σε ταξιδεύουν! Στον κήπο μου έχουν αρχίσει να ανθήσουν, Οι κρόκοι, οι νάρκισσοι, και οι υάκινθοι . Ο υάκινθος είναι απίθανο λουλούδι και μοσχοβολά τόσο όμορφα!!! Μεθυστική μυρωδιά τόσο που ξεχάστηκα να φύγω ..πήρα μια βαθιά ανάσα και μπήκα στο αυτοκίνητο ξεκίνησα για το ξενοδοχείο τα αυτοκίνητα λιγοστά είχε μια ησυχία σκέφτηκα ..θα απολαύσω την διαδρομή !
Μπήκα στον δρόμο της παραλίας ακούγοντας μουσική ,χαζεύοντας την θάλασσα μόλις είχε αρχίσει να χαράζει στο ορίζοντα τα χρώματα της αυγής είναι πανέμορφα λευκό, ασημί ,ροζέ χρώματα όμορφα .Καθημερινά που κάνω αυτή την διαδρομή πραγματικά εκστασιάζομαι είναι τόσο όμορφα όταν γλυκοχαράζει .. ξαφνικά στην παραλία βλέπω 3-4 άτομα έκοψα ταχύτητα και πήγαινα λίγο πιο σιγά ..δεν πίστευα αυτό που έβλεπα ήταν λουόμενοι μα τόσο πρωί ..? η αλήθεια είναι ότι πολύ πιο πριν είδα να κάνουν οι πελάτες μας, αλλά τουρίστες είναι …. χάχα ειλικρινά παραξενεύτηκα και έκανα τον σταυρό μου ! επειδή είναι πολύ πρωί και έχει υγρασία, η θάλασσα ήρεμη , άρχισε να ξαστερώνει, μερικά σύννεφα στο βάθος ήταν λες και υφαίνουν για να διαβεί το άρμα το χρυσοποίκιλτου πυρφόρου βασιλιά και να που διαβαίνει !!
Ποιανού ζωγράφου η παλέτα θα μπορούσε όλα αυτά να τα αποθανατίσει ? Κοίταξα την ώρα είχα λίγο χρόνο σκέφτηκα ,και πήρα το δρομάκι που οδηγεί στην παραλία πάρκαρα το αμάξι και κατέβηκα , η θαλασσινή αύρα με συνεπήρε ,φυσούσε γλυκά έκανε λίγη ψύχρα, αλλά προχώρησα προς την θάλασσα
έσφιξα την ζακέτα επάνω μου σκεφτόμενη { Τι ευλογημένο δώρο που είναι η ζωή αλήθεια?} φυσώντας το αεράκι ανέμιζε τα μαλλιά μου περπατώντας στην αμμουδιά κοίταξα προς το βάθος το πέλαγος ο ήλιος ήδη άρχισε δειλά - δειλά να χρυσίζει πάνω στα ήρεμα νερά με τόσο όμορφες αποχρώσεις σαν πινελιές σε χρυσή νεφέλη ,συνεπαρμένη κάθισα στην αμμουδιά ,και αγνάντευα. Το πέλαγος έστεκε μπροστά μου γεμάτο μεγαλοπρέπεια ασάλευτο, μια κορδέλα είναι η ζωή συλλογίστηκα μια μακρόστενη κορδέλα που από την μια τυλίγεται και από την άλλη απλώνει. Χίλιες τόσες ζωγραφιές χίλια δυο ταμπλό με βάση το μαύρο και το άσπρο ανάμεσα της. Τι γρήγορα που τυλίχτηκε και το μήκος της δικής μου ατομικής ως τώρα πορείας! Πενήντα τόσα χρόνια, μια τόση δα και μόνη στιγμή……Όμως δεν προλαβαίνω και πολύ ξεχαστώ να ρεμβάσω, γιατί πλησιάζουν, εκείνοι που πριν είδα και παρασύρθηκα να κάνω το τόλμημα αυτό κατά συνέπεια να αργήσω στην εργασία μου.
-Καλημέρα μου είπαν με μια φωνή οι δυο από την παρέα
-Καλημέρα απάντησα
-Θέλετε κάτι? ρώτησα και σηκώθηκα όρθια
-Μόνο φωτιά !
-Αναπτήρα? ρώτησα
-Ναι μου απάντησε η κοπέλα και αμέσως με ρώτησε
-Από Ελλάδα είσαι?
-Ναι απάντησα ! και εσείς ?
-Ναι μου είπαν με μια φωνή και οι τέσσερις και έβαλαν τα γέλια
-Διακοπές? ρώτησα
-Ναι λίγες μέρες μόνο αλλά είναι τόσο πανέμορφα τα πρωινά στην παραλία μου είπε η κοπέλα
που λέμε να μείνουμε λίγες μέρες ακόμα
-Ωραία είπα αλλά θα με συγχωρέσετε έμενα πρέπει να φύγω γιατί ήδη άργησα στην δουλειά μου
χάρηκα τους είπα και έκανα να φύγω
-Προς τα που θα πας με ρώτησε η κοπέλα
-Εδώ πιο κάτω είναι το ξενοδοχείο που εργάζομαι το palm beach
-Ωραία εκεί μένουμε και εμείς εντάξει πάμε όλοι μαζί για το πρωινό είπα ..
-Αν και έχω να ακούσω τα χίλια μύρια ..
Κοίταξα το ρολόι η ώρα είχε πάει έξι και δεκαπέντε πω πω ξεχάστηκα πολύ, αυτά παθαίνω όταν κατεβαίνω να περπατήσω στην παραλία , με καταγοητεύει! Που ξεχνώ τα πάντα, και ταξιδεύω , σε αταξίδευτα , ταξίδια του νου,και της ψυχής, και γαληνεύω ηρεμώ ,τα θαλασσινά πρωινά είναι τα πιο όμορφα τέτοιο καιρό που θέλω να τα απολαμβάνω καθημερινά θα το κάνω και αύριο !!!!
Αύριο λοιπόν τα καλυτέρα

ΕΡΑΤΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Δροσοσταλίδες σας