Στιγμές αγάπης


Σμαραγδί των χρώμα των ματιών σου χανόμουν στα βάθη τους
σε κοιτούσα και ονειρευόμουν .. τα  φιλούσα και δάκρυζαν  
με κοιτούσες και  μου έταζαν τα παλάτια όλου του κόσμου
κρατούσες τα χέρια μου και ένιωθα τους παλμούς τις καρδιάς σου
με έπαιρνες στην αγκαλιά σου και πετούσα στα σύννεφα
όλα αυτά τότε.....


xxZyv95555.gif picture by roostergrandma


























Τώρα μες στην ερημιά μου μνήμες μελαγχολικές
στο σεντούκι του μυαλού μου γυρίζοντας στο χτες
δεν έμεινε τίποτα άλλο παρά μόνο αυτές
χαρούμενες ευτυχισμένες στιγμές που αναπολώ και αναζητώ
μα σίγουρο είναι πως ξανά δεν θα βρω
στιγμές αγάπης
Μάζεψα τις αναμνήσεις  τις έκανα φυλακτό
 
  Hope_by_Sugargrl14.jpg picture by roostergrandma
 
 
 
































Στην καρδιά μου τη χαρά έχω κλείσει
κάθε τι ωραίο,   αγνό , και καλό.
σε μια κόχη τις καρδιάς μου για πάντα εκεί
θα τις κρατώ
και στο  όνειρό μου σφιχτά θα σ' αγκαλιάζω
γιατί μόνο εκεί μπορώ
 
 
  Για εκείνον που έφυγε για πάντα από κοντά μου
ΕΡΑΤΩ
18/07/09

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Δροσοσταλίδες σας