ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ

 
Σ το μισοσκόταδο χορεύουν οι σκέψεις σαν πυγολαμπίδες,
κάθε αναλαμπή μια θύμηση δική σου τα βράδια είναι παγωμένα.
Πόσο σε ψάχνω πόσο μου λείπεις 



WINDOW.gif picture by erato12


Μόνο αναμνήσεις γλυκές που μου θυμίζουν το πέρασμα σου αφήνοντας τα χνάρια σου στις σκέψεις ,στο κορμί ,μα πάνω από όλα στην ψυχή μου. Κοιτώντας από το παράθυρο βλέπω την βροχή να κυλά τρυφερά πάνω στο τζάμι  αφήνομαι σε αυτή την εικόνα που με το φως των κεριών μοιάζει εξωπραγματική μια σταλαγματιά ένα χάδι σαν το δικό σου το χάδι απαλό τρυφερό,γεμάτο λατρεία
Πόσο μου λείπεις
Ο ήχος της βροχής είναι σαν κάλεσμα ανοίγω το παράθυρο ένα δροσερό αεράκι με συνεπαίρνει χαϊδεύοντας το πρόσωπο και μαλλιά μου μια όμορφη αναζωογονητική οσμή της βροχής  κάτι σαν αναγέννηση.
Ακούγοντας τον ήχο νόμιζα ότι μια φωνή απόκοσμη με καλούσε να βγω ,να τρέξω να σε βρω ,χωρίς δεύτερη σκέψη βγήκα ,,ψάχνοντας ένα ίχνος σου περπατούσα στην βροχή ελπίζοντας να σε συναντήσω σε καλούσα αλλά εσύ δεν άκουγες συνέχισα να περπατώ έβλεπα σκιές νομίζοντας ότι είσαι εσύ με ξεγελούσαν τα μάτια μα όχι η καρδιά ήξερα πως ήσουν κάπου εδω…  Εδω



187RAINONLADY.gif picture by erato12



μες στα φώτα του δρόμου ,στις σταγόνες τις βροχής, στον ήχο του αέρα, στην μυρωδιά της βρεγμένης γης ,άκουσα τα φύλλα των δένδρων να μου λένε Σ΄ αγαπώ!.. ψέλλισα και εγώ…Στάθηκα στην μέση του δρόμου κοιτάζοντας ψηλά.. το φεγγάρι θόλο σκεπασμένο με σύννεφα, χάθηκαν  τα αστέρια ένα μόνο φωτεινό  Αστέρι ΕΣΥ.. Άπλωσα τα χέρια να σε αγγίξω νομίζοντας πως θα σε φτάσω μα χάθηκες ξαφνικά ..Σε ψάχνω … σε καλώ.. περπατούσα χωρίς σκοπό χωρίς προορισμό σαν χαμένη.. Ναι σαν χαμένη
 



Φτάνοντας στο παρκάκι
lalluvia1.gif picture by erato12




κάθισα είχε σταματήσει λίγο η βροχή και εκεί σε ένιωσα,  ήρθες και έκατσες κοντά μου χαϊδεύοντας μου τα μαλλιά ,ψιθυρίζοντας μου να μην λυπάμαι ,και ότι είσαι μαζί μου πάντα!  Αισθάνθηκα μια ανακούφιση μια χαρά μια ελπίδα! Θα ξαναρθείς είπα .. Μα δεν έφυγα είμαι πάντα εδω  μέσα δείχνοντας την καρδιά μου….. Μα  εμένα μου λείπεις  μου λείπεις πολύ...  Μα αφού είμαι στην ψυχή σου στο είναι σου.. δεν έφυγα ποτέ γιατί με ψάχνεις ?….
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΣΕ ΨΑΧΝΩ
ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Δροσοσταλίδες σας