Για σένα.. για μένα ......

Είπα να ονειρευτώ στα όνειρα μου να δώσω ρυθμό
στο ωκεανό της αγάπης να βρεθώ να πω τραγούδι
για σένα  τρυφερό 
με μουσική και νότες βγαλμένες από την ψυχή
μα δεν μου βγαίνει η φωνή
από την θλίψη πνίγονται  και γίνονται λυγμοί
που να' σαι άραγε ετούτη τη στιγμή...
μήπως κατέβηκες να με βρεις ...?πως μ' αγαπάς ακόμα να μου πεις ..
είμαι και εδω και περιμένω όσο χρειαστεί θα σε προσμένω ..
αδηφάγος ο χρόνος..  ανήμπορη εγώ
να φτάσω εσένα δεν μπορώ..
ίσως ακούσεις την φωνή μου.. μέσα από την σιωπή μου
και απάντηση να πάρω στο ερώτημα μου το μεγάλο  ...
είσαι εκεί...
δώσε  μου   ήχο .. δώσε μου χρώμα.. να πάρω μια ανάσα ακόμα
να βρω λέξεις.... να βρω φράσεις....
πως ξανά από την ζωή μου θα περάσεις !
Θα συνθέσω μια αγαπημένη μελώδια
που να θυμίζει εσένα και να'  χει την δική σου ευωδία
να έχει ψυχής ....ελευθερία
άρωμα  αγάπης ... και χρώμα μπλε ..
το χρώμα του ωκεανού που τόσο αγαπούσες.
Για σένα.. για μένα ......  
Μόνο για μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Δροσοσταλίδες σας