Η νύχτα



Αφήνει η νύχτα την τελευταία της πνοή σβήνουν τα αστέρια από τον ουρανό χάνεται η μαγεία   μαζί της χάνεσαι και εσύ

Εσύ που μου έκανες την νύχτα μου πιο φωτεινή το όνειρο αληθινό στο δωμάτιο έχει πλημμυρίσει από το άρωμα σου  μείνε σου φωνάζω αλλά η αύρα σου αλλά εξασθενεί .....
Τα βλέφαρα κλείνω...
Αιώνες η στιγμή...
Τ' όνειρο σου αγγίζω...
Στο μονοπάτι που βαδίζεις θα βρεθώ...
Είμαι εκεί...
Το νιώθεις...
Σε κάθε χτύπο της καρδιάς...
Είμαι εκεί...
Να σου κρατώ το χέρι...
Τις Ψυχής να γιατρεύω τις πληγές...
Θα δοκιμάσω...
Ένα χαμόγελο δύναμη είναι...
Θα τα καταφέρω...
Για σένα...
Για μένα...
Για μας...
Για τ' όνειρο που μέσα μας ζει...
Λευκή άμμος...
Φεγγάρι ολόγιομο...
Βροχή ευχές τ' αστέρια πέφτουν...
Το βλέμμα σου στο βλέμμα μου...
Κι η σιωπή που μυστικά δεν κρατάει...
.....
Ξημερώνει...
Μη σβήνεις όνειρο...
ΕΡΑΤΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Δροσοσταλίδες σας