Με μια ματιά....

thm_thm_phpvb3hD7.jpg picture by roostergrandma



























Με μια ματιά σε αγάπησα
με ένα χαμόγελο σε λάτρεψα
με ένα σου χάδι ένιωσα ρίγος
με ένα φιλί πέταξα σε ενάστρους
ουρανούς
65cv4p.jpg picture by erato12
Μ' ένα λουλούδι μου είπες σ' αγαπώ
μου έδωσες το χέρι και είπες σε κρατώ
Μια αγκαλιά αγάπης
και όρκους.. δέσιμο δυνατό
Ο κόσμος όλος δικός μου
μαζί σου δεν φοβάμαι την ζωή
είπα ....
l_39ac0c048ddf16bc1b4829ba1a0499e3.jpg picture by roostergrandma
Πίστεψα πως ήταν η αρχή
και το τέλος ποτέ δεν θα φανεί
και μου γύρισες την πλάτη
έχασα από τα πόδια μου την γη
πρόλαβες ένα αντίο να μου πεις
πριν το τέλος......και χαθείς...

Ταξίδι χωρίς σύνορα και προορισμό
με το βλέμμα στο κενό
και έμεινα παγωμένη να σε κοιτώ
με άναρθρη κραυγή να σου λέω
87e9de91a9a631325484156bd405bb09_we.jpg picture by roostergrandma
Σ' αγαπώ Με μια μάτια σ' αγάπησα
Με ένα δάκρυ σε έχασα..

Αφιερωμένο στον Παντελή μου
ΕΡΑΤΟ
09/08/09

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Δροσοσταλίδες σας